Forsendelses, returpolitik og Garantiregler

Vi har 14 dages fortrydelsesret

Når du køber produkter hos Max Pro Hair eller Upgradegairshop.dk, har du 14 dages fortrydelsesret. Du kan informere os, hvis du ønsker at fortryde dit køb og returnere varen til os.

For at udøve din fortrydelsesret, skal du tydeligt erklære det ved hjælp af en utvetydig erklæring.

Modtagelse af varen markerer starten på din 14-dages fortrydelsesret. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den efterfølgende arbejdsdag. Du kan returnere varen og annullere dit køb ved at informere os pr mail: info@maxprohair.dk eller ved at klikke på dette link: Retur.

Der vil være produkter som ikke er omfattet af fortrydelsesretten, dette vil fremgå i produktbeskrivelsen samt under bestillingsforløbet.

Vi tager ikke produkter retur hvis plombering brydes på varer, som af sundhedsmæssige - eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. Det er vigtigt, at du behandler varerne på en måde, så du stadig kan bestemme deres art, egenskaber og funktionalitet. Hvis folien/plomberingen brydes på varer som disse, mister du din fortrydelsesret. Vær opmærksom på dette, når du håndterer produkterne.

varen skal returneres i ubrudt emballage og i samme stand som ved modtagelsen. Det er vigtigt, at varen er i en stand, så vi uden problemer kan sælge den som ny igen. Det sikrer, at din ret til fuld tilbagebetaling bevares, så længe varen er returneret i overensstemmelse med disse retningslinjer. Hvis varen har mistet sin værdi, fordi du har brugt den på en måde ud over hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, kan du muligvis kun få en del af købsbeløbet tilbage. Det er vigtigt at behandle varen forsigtigt og kun bruge den på en måde, der er nødvendig for at inspicere den korrekt for at undgå værdiforringelse, når du ønsker at returnere den i henhold til fortrydelsesretten.

Beløbet, du kan få tilbage, afhænger af varens handelsmæssige værdi. Hvis varen er blevet brugt udover det, der er nødvendigt for at fastslå dens art, anses den som brugt. Dette betyder, at ved fortrydelse af købet kan du kun få en del eller intet af købsbeløbet tilbage, afhængigt af varens tilstand og værdiforringelse. Det er vigtigt at være opmærksom på dette, når du anvender din fortrydelsesret og returnerer varer.

Hvordan afgiver jeg en ordre?

Når du har valgt dit produkt, kan du tilføje det til din indkøbskurv ved at klikke på
knappen "tilføj til indkøbskurv". Du kan vælge at fortsætte til
kassen eller fortsætte med at handle.

Din indkøbskurv viser dig alle de varer, du har lagt i den. Du vil se det samlede beløb, du skal betale, dette inkluderer allerede moms.

Er alt korrekt? Klik på knappen "fuldfør ordre" for at afgive din
ordre. Du kan tjekke ud som gæst eller logge ind, hvis du allerede har en konto. Du kan altid kontrollere status for din ordre, når du logger ind på din
konto.

Kan jeg bestille produkter til indkøbspris hvis jeg er professionel?

For alle fagfolk (såsom frisører, frisører, frisørskoler) og distributører tilbyder vi specialpriser. Som professionel kan du kun bestille efter at have udfyldt en særlig formular på vores hjemmeside.

Vi kontakter dig baseret på din kontaktanmodning. Derefter kan du handle som professionel på vores webshop. Dette gælder kun for virksomheder i
skønhedsbranchen med et gyldigt Cvr nummer.

Hvad er betalingsmulighederne?

Max Pro sigter mod at gøre betalinger nemme for dig. Derfor tilbyder vi følgende betalingsmetoder: Kreditkort, MobilePay, American Express, Google Pay.

Kan I selv sende en del af min forudbestilling?

Nej. Når du forudbestiller en vare, sendes ingen produkter fra din ordre, før hele ordren er klar til afsendelse.

Hvor kan jeg indløse min rabatkode?

Du kan indløse din rabatkode før kassen i din indkøbskurv. Glem ikke at klikke på 'Indløs', når du har indtastet koden. Kontroller også, at koden faktisk anvendes. Nogle rabatkoder fungerer kun under visse betingelser.

Modtager jeg en ordrebekræftelse?

Ja, når du har gennemført din ordre, modtager du en automatisk genereret
ordrebekræftelse via e-mail. Du vil også modtage andre opdateringer om din ordre via e-mail. Så sørg for, at vi har din korrekte e-mailadresse.

Hvordan kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Vi kan annullere eller ændre din afgivne ordre på hverdage (mandag til fredag) indtil kl. 16:00. Ønsker du at annullere eller ændre din ordre efter kl. 16:00 er dette ikke muligt. Så skal du annullerer hele ordren og lave en ny.

Hvad med mit privatliv?

Vi værdsætter dit privatliv og er forpligtet til at beskytte dine personlige oplysninger, når du foretager et køb på www.maxprohair.dk
(.se / .no / .fi / .is / .fo ) Du kan finde flere oplysninger på siden med privatlivspolitik.

Jeg får en fejl meddelelse, når jeg betaler, hvad skal jeg gøre?

Det er muligt, at ikke alle felter er udfyldt korrekt. Kontroller, om der er fremhævede felter, der skal udfyldes. Hvis kassen stadig ikke er mulig, bedes du kontakte os på +45 42138180  

Hvad er forsendelsesomkostningerne?

For ordrer i Danmark med en ordreværdi på mindre end kr. 499,00 opkræver vi kr. 50,00 forsendelsesomkostninger. For ordrer over kr. 499,00 i Danmark vil der ikke blive opkrævet forsendelsesomkostninger.

For ordrer med en ordreværdi på mindre end kr.1.200,00 opkræves
forsendelsesomkostninger for disse lande. Finland, Norge, Sverige på kr. 200,00.

For ordrer med en ordreværdi på mindre end kr.1.500,00 opkræves
forsendelsesomkostninger for disse lande. Åland, Færøerne, Grønland, Island på kr. 200,00.

Gratis forsendelse på ordre overstigende kr.1.200,00 til: Finland, Norge, Sverige.

Gratis forsendelse på ordre overstigende kr. 1500,00 til Åland, Færøerne, Grønland, Island 

Hvornår modtager jeg min ordre?
Hvis du bestiller inden kl. 14.00 på hverdage, sendes din ordre samme dag og du har din
pakke leveret den næste arbejdsdag. Ordrer afgivet i weekenden vil blive
leveret tirsdag.

Bor du i udlandet? Så gælder der naturligvis forskellige leveringstider. Se oversigten over de estimerede leveringstider nedenfor.

Hvilken levere min ordre?

Alle vores ordrer sendes til dig fra Danmark med pakketjenesten GLS. De sikrer
sikker og hurtig levering af din ordre. For ordrer, der afgives uden for Danmark,
overføres transportøren som normalt til ALPI.

Til hvilke lande kan jeg få min ordre leveret?

Danmark, Færøerne, Finland, Island, Norge, Sverige, Grønland.

Hvordan returnerer jeg et produkt, hvis jeg bor uden for Danmark?

Det er
muligt at returnere produkter, hvis du bor uden for Danmark.

Omkostningerne ved returnering af produktet er dog egen regning. Spørg dit lokale posthus om omkostningerne ved at sende noget tilbage til Danmark.

Hvis du har andre spørgsmål om returneringer uden for Danmark, bedes du kontakte os ved at ringe til +45 42138180, sende mail til: info@upgradehair.dk eller udfylde kontaktformularen.

Kan jeg returnere nedsatte varer?
produkter på tilbud og nedsatte produkter købt på Max Pro webshoppen kan returneres eller byttes inden for 14 dage. Dette er kun muligt med købsbevis (kvittering) og med den originale emballage.

Mit produkt har en teknisk defekt, hvad skal jeg gøre?

Registrer dit stylingværktøj (med den originale produktemballage og købsbevis) til returnering på siden Forsendelse og returnering ved at udfylde formularen.
Du modtager herefter en bekræftelses-e-mail med de næste trin for at kunne
returnere produktet.

Når du har købt dit Max Pro hårstylingsværktøj (fladjern eller krøllejern), har du 30 dage til at registrere dit produkt for at få livstidsgaranti. Det betyder, at vi reparerer eller ombytter dit produkt gratis, hvis det er en teknisk defekt.

Hvis du ikke har tilmeldt dig, eller der ikke er en teknisk defekt, tilbyder Max Pro en reparationsservice til kr. 300,00 For mere information om Max Pro Repair Service, bedes du udfylde vores kontaktformular (inkluder altid dit ordrenummer for at fremskynde processen).

Jeg er ikke helt tilfreds med mit produkt, hvad skal jeg gøre?

Du kan finde alle oplysninger om rettighederne, når du returnerer et produkt på siden
Forsendelses- og returpolitik.

Kan jeg returnere mit produkt, selv om jeg har købt det på outlet / tilbud ?

Ja.
Hvis du returnerer produktet inden for 14 dage, modtager du fuld refusion. Du er ansvarlig for pakning og forsendelse til vores lager.

Har jeg garanti på produkterne fra outlet?

Ja. Produkter fra vores outlet har som standard 2 års garanti. Livstidsgarantien gælder ikke
for værktøjerne fra outletlager.

Livstidsgaranti
Hvor kan jeg registrere mit produkt til livstidsgarantien?

Max Pro tilbyder livstidsgaranti på alle glattejern og krøllejern. ( som ikke blæser )
Livstidsgarantien er kun gyldig, hvis du registrerer dit nye produkt inden for 30 dage efter købet. Hvis du ønsker at gøre krav på din garanti, beder vi dig
om et gyldigt købsbevis / kvittering.

Du kan finde flere oplysninger om livstidsgarantien på siden
"Livstidsgaranti".

Kan jeg registrere mit produkt efter 30 dage?

Nej, du kan ikke registrere dit produkt efter 30 dage. Datoen på kvitteringen skal være den samme som den dato, du indtastede på garantiformularen.

Du kan finde flere oplysninger om livstidsgarantien på siden
"Livstidsgaranti".

Garantiregler for Max Pro Hair Styling Tools

Standard 2 Års Garanti:

  • Omfattede Produkter: Hårtørrere, børster, tilbehør.
  • Garantiperiode: 2 år fra købsdato.

Livstidsgaranti:

  • Omfattede Produkter: Glattejern, krøllejern.
  • Krav for Gyldighed: Produktet skal registreres inden for 30 dage efter købsdatoen.
  • Yderligere Krav: Gyldigt købs-/kvitteringsbevis og teknisk defekt på produktet.
  • Køb fra Officiel Forhandler: Garantien gælder kun for produkter købt fra en autoriseret Max Pro-forhandler.

Vigtige Bemærkninger:

Salgssteder: Kontakt os via garantiformularen for at bekræfte, om dit købssted er en autoriseret Max Pro-forhandler.

Outlet Køb: Garantien gælder ikke for produkter købt via outlets. Dog gælder den for produkter købt fra godkendte tredjeparter som .dk / .se / .no / .fi .is / .
Jeg får en fejlmeddelelse, når jeg indsender livstidsgarantiformularen, hvad skal jeg gøre?

Systemet accepterer ikke særlige tegnsætningstegn (f.eks. en apostrof). Systemet giver en fejlmeddelelse, hvis nogen af disse tegn bruges i formularen. Fjern de specielle
tegnsætningstegn fra formularen, og tryk på knappen "registrer" igen.

Hvis du stadig ikke er i stand til at indsende formularen, bedes du kontakte os på +45 42138180 eller udfylde vores kontaktformular.



Produktbeskrivelser ( Dansk produktbeskrivelse er under hvert produkt i shoppen )

Hvordan virker det?

Vælg dit produkt: Gennemgå vores produktliste og vælg det specifikke produkt, du har brug for manualen til.

Download eller visning: Efter at have valgt dit foretrukne sprog og produkt, kan du enten downloade manualen i PDF-format eller se den online.

Klik på det relevante link, så vil manualen blive vist for dig.

En dansk produktbeskrivelse findes under hvert produkt i butikken.

Hvilke sprog er tilgængelige?

Vi er stolte af at understøtte en lang række sprog, herunder:

Engelsk

Spansk

Fransk

Tysk

Italiensk

Hollandsk

Er dit foretrukne sprog ikke på listen? Du er velkommen til at kontakte os, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.

Mit sprog er ikke på listen! Hvad nu?

Står dit foretrukne sprog ikke på listen? Du er velkommen til at kontakte os, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.