Forsendelses, returpolitik og Garantiregler

Bestilling, betaling og levering

maxprohair.dk er åben 24 timer i døgnet og du kan derfor handle, når det passer dig. Der tages dog forbehold for, at hjemmesiden kan være lukket ned grundet vedligeholdelse. Dog kan der altid handles på maxprohair.dk, når siden er
tilgængelig.

Alle B2C priser på maxprohair.dk er inklusive moms og eventuelle andre afgifter. 

Når du handler på maxprohair.dk vælger du de varer, som du vil købe og lægger dem i "Indkøbskurven".

Når du er klar til at bestille, klikker du på "Kurv", hvorefter du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., betalingsform og vælger leveringsform.
Eventuelle ekstraudgifter til f.eks. fragt eller kortgebyrer vil først blive udregnet, inden du er klar til betaling.

Du kan ændre indholdet i indkøbskurven frem til, at du bekræfter dit køb ved at trykke på "Gå til betaling". Herefter sendes din ordre til maxprohair.dk

Beløbet for varerne trækkes først på din konto, når varerne afsendes. Vi tager forbehold
for pris- og trykfejl på hjemmesiden samt forbeholder os retten til at annullere ordren, hvis der er tale om en væsentlig og/eller tydelig fejl.

Vi modtager følgende betalingskort og betalingsformer:

Visa 

Visa Danmark

Mastercard

Mastercard Debit

Mobilepay

ApplePay

Beløbet hæves på dit kort 24 timer efter, at vi har sendt dit køb.

Bestilling og Levering hos maxprohair.dk:

Når du placerer en ordre hos maxprohair.dk, vil du modtage
en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Bemærk dog, at der først
indgås en bindende købsaftale, når du modtager en ordrebekræftelse fra os. Vær
opmærksom på, at ordrebekræftelsen kan ende i din spam-mappe. Hvis du har opgivet en forkert e-mailadresse, vil betingelserne stadig være gældende.

Levering

Når vi modtager din ordre, vil vi så hurtigt som muligt pakke den og sende den med en af vores samarbejdspartnere. Vi benytter os af GLS til levering samt personlig afhentning på vores lager på Vandmanden 10 k, 9200 Aalborg SV. Prisen for levering vil være tydeligt angivet før betaling.


For at opnå gratis levering (ud over personlig afhentning) skal ordrens værdi overstige 499 kr. medmindre andet er angivet. Vores forventede leveringstid er mellem 1-2 hverdage, dog kan travle perioder resultere i længere leveringstider.

Beløbet for varerne trækkes først på din konto, når varerne
afsendes. Vi tager forbehold for pris- og trykfejl på hjemmesiden samt
forbeholder os retten til at annullere ordren, hvis der er tale om en væsentlig
og/eller tydelig fejl.

For at kunne handle på maxprohair.dk skal du som minimum oplyse:

Navn

Adresse

E-mailadresse

Telefon/mobilnummer

Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke
varer du har købt i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, som oplysningerne
vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes.

Har du oprettet et login til at kunne foretage selvbetjening
hos os, vil dine personlige oplysninger samt ordreinformationer dog ikke blive
slettet, medmindre du beder os herom.

Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart,
medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller
delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan situation vil ske
i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.

Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering
af data om dig og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger. Henvendelser i forbindelse hermed rettes til Info@upgradehair.dk

Tilbagelevering

Det er vigtigt, at du ved tilbagelevering sørger for, at
varerne er forsvarligt indpakket, da du selv har ansvaret for varerne indtil vi
modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. Du
skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

Vigtigt: Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst
muligt, efter du har givet besked om fortrydelse og senest 14 dage efter.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker, der er sendt pr. efterkrav
eller pakker uden omdeling.

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen

Der er 2 års Reklamationsret på dit køb  og det er omfattet af købeloven, herunder
mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den givne
situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at
manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden
skadeforvoldende adfærd.

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”:

Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at
du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som
muligt og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du skal reklamere ved at kontakte os via mail til:
info@upgradehair.dk

 Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som
muligt oplyse, hvad problemet er.

Varen samt dokumentation returneres til:

Upgrade hair

Att. Retur

Vandmanden 10K

9200 Aalborg

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige
fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine
rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. Hvis reklamationen ikke er berettiget, skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelsen.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få
en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for varen indtil vi har modtaget den. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker, der er sendt pr.
efterkrav eller pakker uden omdeling.

Tilbagebetaling:

Når vi modtager varen, tjekker vi den og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. Beløbet bliver altid overført til det samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du
fx betalt med et betalingskort, tilbageføres beløbet til det betalingskort, som du brugte ved købet.

Bemærk: Du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist. Det
sker, hvis varens værdi er forringet fordi:

Du reelt har taget varen i brug eller den er blevet beskadiget,
mens du havde ansvaret for den.

Du har håndteret varen på anden måde, end det var
nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som
de fungerer på

Du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype m.m.

Uafhentede pakker

Pakker der ikke afhentes inden for 14 dage i kundens ønskede
pakkeshop, sendes automatisk retur til maxprohair.dk. Vi forbeholder os ret til at opkræve et ekspeditionsgebyr på kr. 50,- for uafhentede pakker til dækning af håndtering, administrationsomkostninger og emballage.

 Cookies

Ved at benytte maxprohair.dk accepterer du, at vi bruger cookies. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne
genkende computeren. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@upgradehair.dk

 Vi har 14 dages fortrydelsesret

Når du køber produkter hos Max Pro Hair eller Upgradegairshop.dk, har du 14 dages fortrydelsesret. Du kan informere os, hvis du ønsker at fortryde dit køb og returnere varen til os.

For at udøve din fortrydelsesret, skal du tydeligt erklære det ved hjælp af en utvetydig erklæring.

Modtagelse af varen markerer starten på din 14-dages fortrydelsesret. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den efterfølgende arbejdsdag. Du kan returnere varen og annullere dit køb ved at informere os pr mail: info@upgradehair.dk 

Der vil være produkter som ikke er omfattet af fortrydelsesretten, dette vil fremgå i produktbeskrivelsen samt under bestillingsforløbet.

Vi tager ikke produkter retur hvis plombering brydes på varer, som af sundhedsmæssige - eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. Det er vigtigt, at du behandler varerne på en måde, så du stadig kan bestemme deres art, egenskaber og funktionalitet. Hvis folien/plomberingen brydes på varer som disse, mister du din fortrydelsesret. Vær opmærksom på dette, når du håndterer produkterne.

Varen skal returneres i ubrudt emballage og i samme stand som ved modtagelsen. Det er vigtigt, at varen er i en stand, så vi uden problemer kan sælge den som ny igen. Det sikrer, at din ret til fuld tilbagebetaling bevares, så længe varen er returneret i overensstemmelse med disse retningslinjer. Hvis varen har mistet sin værdi, fordi du har brugt den på en måde ud over hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, kan du muligvis kun få en del af købsbeløbet tilbage. Det er vigtigt at behandle varen forsigtigt og kun bruge den på en måde, der er nødvendig for at inspicere den korrekt for at undgå værdiforringelse, når du ønsker at returnere den i henhold til fortrydelsesretten.

Bestilling og Levering
hos Maxprohair.dk:

Når du placerer en ordre hos Maxprohair.dk, vil du modtage en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Bemærk dog, at der først indgås en bindende købsaftale, når du modtager en ordrebekræftelse fra os. Vær opmærksom på, at ordrebekræftelsen kan ende i
din spam-mappe. Hvis du har opgivet en forkert e-mailadresse, vil betingelserne stadig være gældende.

Levering: Når vi modtager din ordre, vil vi så hurtigt som
muligt pakke den og sende den GLS. Vi benytter os af GLS til levering samt personlig afhentning på vores lager
på Vandmanden 10 k, 9200 Aalborg SV. Prisen for levering vil være tydeligt angivet før betaling. For at opnå gratis levering (ud over personlig
afhentning) skal ordrens værdi overstige 499 kr., medmindre andet er angivet.

Leveringstid:

Vores forventede leveringstid er mellem 1-2 hverdage, dog kan
travle perioder resultere i længere leveringstider.

Beløbet for varerne trækkes først på din konto, når varerne afsendes. Vi tager forbehold for pris- og trykfejl på
hjemmesiden samt forbeholder os retten til at annullere ordren, hvis der er tale om en væsentlig og/eller tydelig fejl.

For at kunne handle på Maxprohair.dk skal du som minimum oplyse:

Navn

Adresse

E-mailadresse

Telefon/mobilnummer

Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, som oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes.

Har du oprettet et login til at kunne foretage selvbetjening hos os, vil dine personlige oplysninger samt
ordreinformationer dog ikke blive slettet, medmindre du beder os herom.

Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende
persondatalovgivning.

Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig og du kan gøre indsigelse mod en registrering
i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger. Henvendelser iforbindelse hermed rettes til Info@upgradehair.dk 

Hvordan afgiver du en ordre?
Maxprohair.dk er åben 24 timer i døgnet og du kan derfor handle, når det passer dig. Der tages dog forbehold for, at
hjemmesiden kan være lukket ned grundet vedligeholdelse. Dog kan der altid handles på Upgradehairshop.dk når siden er tilgængelig.

Alle B2C priser på maxprohair.dk er inklusive moms og eventuelle andre afgifter. 

Når du handler på maxprohair.dk vælger
du de varer, som du vil købe og lægger dem i "Indkøbskurven".

Når du er klar til at bestille, klikker du på "Kurv", hvorefter du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., betalingsform og vælger leveringsform. Eventuelle ekstraudgifter til
f.eks. fragt eller kortgebyrer vil først blive udregnet, inden du er klar til betaling.

Du kan ændre indholdet i indkøbskurven frem til, at du bekræfter dit køb ved at trykke på "Gå til betaling". Herefter sendes din ordre til maxprohair.dk

Kan jeg bestille produkter til videresalg hvis jeg er professionel?

For alle fagfolk (såsom frisører, frisører, frisørskoler) og distributører tilbyder vi specialpriser. Som professionel kan du kun bestille efter at have udfyldt en særlig formular. Du skal sende en mail på info@upgradehair.dk emne: forhandler og du vil herefter modtage mail med oprettelsesformular.

Vi kontakter dig herefter baseret på din kontaktanmodning. Derefter kan du handle som professionel på vores webshop. Dette gælder kun for virksomheder i
skønhedsbranchen og webshops. med et gyldigt Cvr nummer.

Hvad er betalingsmulighederne?

Vi modtager følgende betalingskort og betalingsformer:

Visa 

Visa Danmark

Mastercard

Mastercard Debit

Mobilepay

ApplePay

Beløbet hæves på dit kort 24 timer efter, at vi har sendt dit køb.

Kan I selv sende en del af min forudbestilling?

Nej. Når du forudbestiller en vare, sendes ingen produkter fra din ordre, før hele ordren er klar til afsendelse.

Hvor kan jeg indløse min rabatkode?

Du kan indløse din rabatkode før kassen i din indkøbskurv. Glem ikke at klikke på 'Indløs', når du har indtastet koden. Kontroller også, at koden faktisk anvendes. Nogle rabatkoder fungerer kun under visse betingelser.

Modtager jeg en ordrebekræftelse?

Ja, når du har gennemført din ordre, modtager du en automatisk genereret
ordrebekræftelse via e-mail. Du vil også modtage andre opdateringer om din ordre via e-mail. Så sørg for, at vi har din korrekte e-mailadresse.

Hvordan kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Vi kan annullere eller ændre din afgivne ordre på hverdage (mandag til fredag) indtil kl. 16:00. Ønsker du at annullere eller ændre din ordre efter kl. 16:00 er dette ikke muligt. Så skal du annullerer hele ordren og lave en ny.

Hvad med mit privatliv?

Vi værdsætter dit privatliv og er forpligtet til at beskytte dine personlige oplysninger, når du foretager et køb på www.maxprohair.dk
(.se / .no / .fi / .is / .fo ) Du kan finde flere oplysninger på siden med privatlivspolitik.

Jeg får en fejl meddelelse, når jeg betaler, hvad skal jeg gøre?

Det er muligt, at ikke alle felter er udfyldt korrekt. Kontroller, om der er fremhævede felter, der skal udfyldes. Hvis kassen stadig ikke er mulig, bedes du kontakte os på +45 42138180  

Hvad er forsendelsesomkostningerne?

For ordrer i Danmark med en ordreværdi på mindre end kr. 499,00 opkræver vi kr. 50,00 forsendelsesomkostninger. For ordrer over kr. 499,00 i Danmark vil der ikke blive opkrævet forsendelsesomkostninger.

For ordrer med en ordreværdi på mindre end kr.1.200,00 opkræves
forsendelsesomkostninger for disse lande. Finland, Norge, Sverige på kr. 200,00.

For ordrer med en ordreværdi på mindre end kr.1.500,00 opkræves
forsendelsesomkostninger for disse lande. Åland, Færøerne, Grønland, Island på kr. 200,00.

Gratis forsendelse på ordre overstigende kr.1.200,00 til: Finland, Norge, Sverige.

Gratis forsendelse på ordre overstigende kr. 1500,00 til Åland, Færøerne, Grønland, Island 

Hvornår modtager jeg min ordre?
Hvis du bestiller inden kl. 14.00 på hverdage, sendes din ordre samme dag og du har din
pakke leveret den næste arbejdsdag. Ordrer afgivet i weekenden vil blive
leveret tirsdag.

Bor du i udlandet? Så gælder der naturligvis forskellige leveringstider. Se oversigten over de estimerede leveringstider nedenfor.

Hvilken levere min ordre?

Alle vores ordrer sendes til dig fra Danmark med pakketjenesten GLS. De sikrer
sikker og hurtig levering af din ordre. For ordrer, der afgives uden for Danmark,
overføres transportøren som normalt til ALPI.

Til hvilke lande kan jeg få min ordre leveret?

Danmark, Færøerne, Finland, Island, Norge, Sverige, Grønland.

Hvordan returnerer jeg et produkt, hvis jeg bor uden for Danmark?

Det er muligt at returnere produkter, hvis du bor uden for Danmark.

Omkostningerne ved returnering af produktet er dog egen regning. Spørg dit lokale posthus om omkostningerne ved at sende noget tilbage til Danmark.

Hvis du har andre spørgsmål om returneringer uden for Danmark, bedes du kontakte os ved at ringe til +45 42138180, eller sende mail til: info@upgradehair.dk

Kan jeg returnere nedsatte varer?
produkter på tilbud og nedsatte produkter købt på Max Pro webshoppen kan returneres eller byttes inden for 14 dage. Dette er kun muligt med købsbevis (kvittering) og med den originale emballage.

Mit produkt har en teknisk defekt, hvad skal jeg gøre?

Registrer dit stylingværktøj (med den originale produktemballage og købsbevis) til returnering på siden Forsendelse og returnering ved at udfylde formularen.
Du modtager herefter en bekræftelses-e-mail med de næste trin for at kunne
returnere produktet.

Når du har købt dit Max Pro hårstylingsværktøj (fladjern eller krøllejern), har du 30 dage til at registrere dit produkt for at få livstidsgaranti. Det betyder, at vi reparerer eller ombytter dit produkt gratis, hvis det er en teknisk defekt.

Hvis du ikke har tilmeldt dig, eller der ikke er en teknisk defekt, tilbyder Max Pro en reparationsservice. For mere information om Max Pro Repair Service, bedes du sende en mail til info@upgradehair.dk (inkluder altid dit ordrenummer for at fremskynde processen).

Jeg er ikke helt tilfreds med mit produkt, hvad skal jeg gøre?

Du kan finde alle oplysninger om rettighederne, når du returnerer et produkt på siden
Forsendelses- og returpolitik.

Kan jeg returnere mit produkt, selv om jeg har købt det på outlet / tilbud ?

Ja.
Hvis du returnerer produktet inden for 14 dage, modtager du fuld refusion. Du er ansvarlig for pakning og forsendelse til vores lager.

Har jeg garanti på produkterne fra outlet?

Ja. Produkter fra vores outlet har som standard 1 års garanti. inkl. 2 års reklamationsret. Livstidsgarantien gælder ikke
for værktøjerne fra outletlager.

10 års garanti
Hvor kan jeg registrere mit produkt til 10 års garanti?

Max Pro tilbyder 10 års garanti på alle glattejern og krøllejern.

( som ikke blæser )
denne garanti er kun gyldig, hvis du registrerer dit nye produkt inden for 30 dage efter købet. Hvis du ønsker at gøre krav på din garanti, beder vi dig
om et gyldigt købsbevis / kvittering.

Kan jeg registrere mit produkt efter 30 dage?

Nej, du kan ikke registrere dit produkt efter 30 dage. Datoen på kvitteringen skal være den samme som den dato, du indtastede på garantiformularen.

Garantiregler for Max Pro Hair Styling Tools

Standard 2 års Garanti:

  • Omfatte produkter:
  • Hårtørrere, børster, tilbehør. MOHI
  • Garantiperiode: 2 år fra købsdato.

10 års garanti:

  • Omfattede Produkter: Glattejern, krøllejern. uden blæs.
  • Krav for Gyldighed: Produktet skal registreres inden for 30 dage efter købsdatoen.
  • Yderligere Krav: Gyldigt købs-/kvitteringsbevis og teknisk defekt på produktet.
  • Køb fra Officiel Forhandler: Garantien gælder kun for produkter købt fra en autoriseret Max Pro-forhandler.

Vigtige Bemærkninger:

Salgssteder: Kontakt os via garantiformularen for at bekræfte, om dit købssted er en autoriseret Max Pro-forhandler.

Outlet Køb: Garantien gælder ikke for produkter købt via outlets. Dog gælder den for produkter købt fra godkendte tredjeparter som .dk / .se / .no / .fi .is / .
Jeg får en fejl meddelelse, når jeg indsender livstidsgarantiformularen, hvad skal jeg gøre?

Systemet accepterer ikke særlige tegnsætningstegn (f.eks. en apostrof). Systemet giver en fejl meddelelse, hvis nogen af disse tegn bruges i formularen. Fjern de specielle
tegnsætningstegn fra formularen, og tryk på knappen "registrer" igen.

Hvis du stadig ikke er i stand til at indsende formularen, bedes du kontakte os på telefon

+45 42138180